maanantai 31. lokakuuta 2011

.......

Kapteenin lokikirja maanantai 31.10.2011
Aamupaino: 135,7 kg (-1,4 kg)
----------------------------------------------------------------------
Hyvältä näyttää alku! Tosin eikai sitä yhden päivän jälkeen voi mitään vielä sanoa. Nesteitähän sitä on lähtenyt.

Aloitin tänään itsenäisen juoksukoulun ( http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html ). Kohtuu helposti meni tuo ensimmäinen reeni vaikka näinkin suurta tankkia piti liikuttaa.

Tänään on ollut muutenkin melko energinen päivä ja nälkä ei ole vaivannut. Näinkö nopeasti sitä pääsee ketoosiin? Noh, en valita.

Tällä kertaa vain tälläinen lyhyt postaus. Nyt jalkoja venyttelemään ja sitten illan elokuvan pariin.

Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=IxuThNgl3YA

-J

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

...mikä pallo!

Kapteenin lokikirja sunnuntai 30.10.2011
Aamupaino: 137,1 kg
----------------------------------------------------------------------
Tyyntä myrskyn edellä? Taitaa olla juuri päinvastoin tällä hetkellä vaikkakin olo on tyyni vielä uuden elämäntavan alkumetreillä.

Ajattelin alkaa kirjoittamaan blogia omasta VHH- / karppausmatkastani. Aion kertoilla kuulumisia, kirjailla vähän syömisiäni ja tietenkin kertoa josjakun sitä painoakin alkaa tippumaan. En lupaa kirjoittaa päivittäin, enkä edes välttämättä jokatoinen päivä, eli kirjoittelen tasaisen epätasaisesti :)

Lähtöpaino on siis tuo tämän aamun 137,1 kg. Se heilauttaa BMI:ni korkeuksiin. Melko tarkalleen 38. Karua luettavaa. Otsikon mukaisesti melkoinen pallo tuossa edessä möllöttää.

Tänään on tullut syötyä pekonia ja munia aamupalaksi, kermakahvilla alas huuhdeltuna. Muut ateriat ovat koostuneet broilerista ja salaatista (tomaatti, kurkku, juusto ja jäävuorisalaatti). Vettä menee melko tasaisesti mutta varmaan pitäisi enemmänkin juoda.

Nyt kuitenkin siirryn television ääreen nauttimaan sunnuntai-illan viihteestä. Ei makeaa mahan täydeltä, niinkun ei karpatessa saakkaan ;)

Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=VinY15Cystc

-J