Kapteenin lokikirja maanantai 31.10.2011
Aamupaino: 135,7 kg (-1,4 kg)
----------------------------------------------------------------------Hyvältä näyttää alku! Tosin eikai sitä yhden päivän jälkeen voi mitään vielä sanoa. Nesteitähän sitä on lähtenyt.
Aloitin tänään itsenäisen juoksukoulun ( http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html ). Kohtuu helposti meni tuo ensimmäinen reeni vaikka näinkin suurta tankkia piti liikuttaa.
Tänään on ollut muutenkin melko energinen päivä ja nälkä ei ole vaivannut. Näinkö nopeasti sitä pääsee ketoosiin? Noh, en valita.
Tällä kertaa vain tälläinen lyhyt postaus. Nyt jalkoja venyttelemään ja sitten illan elokuvan pariin.
Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=IxuThNgl3YA
-J
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti