Kapteenin lokikirja tiistai 22.11.2011
Aamupaino: tuntematon
----------------------------------------------------------------------Eipä ole tännekään tullut kirjoitettua ties kuinka pitkään aikaan. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Isäinpäivä-viikonloppu meni melko mallikkaasti karppilinjalla. Viime viikko menikin sitten aika plörinäksi Saksaan tehdyn messumatkan vuoksi. Syömiset oli vähän mitä oli ja sen varmasti vaa'alla huomaa...
Tuli siis tehtyä 5 päivän messumatka Saksanmaalle, Düsseldorfiin. Kohteena Medica 2011, maailman suurin lääkintälaite-messu/-kongressi. Siellä oli tungosta kuin Pekingin metrossa ruuhka-aikaan. Eli kyynärpäätaktiikalla mentiin! Laitteita oli jos jonkinlaista; lonkkaproteesista magneettikuvauslaitteeseen ja ultraäänestä jumppanauhoihin.
Lenkkeilykin jäi siinä samassa. Pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja palata lenkkipoluille ja karppilinjalle! Ruokavalion palauttaminen on varmasti se helpompi duuni.
Eikai tässä sen kummempia tällä kertaa. Eteenpäin sano karppi vastavirrassa!
Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=8fX1oSMi7l0
-J
