keskiviikko 9. marraskuuta 2011

... mistä tätä energiaa tulee?

Kapteenin lokikirja keskiviikko 9.11.2011
Aamupaino: 135,6 kg (-1,5 kg)
----------------------------------------------------------------------
 Just, vähän on tullut takapakkia painon suhteen parina päivänä. Yksi syy siihen on varmaan eilinen työkeikka Tampereelle ja huonot ruokailut+kohtuu huono nestetankkaus.

Noh, kuitenkin. Eilen siis töihin Tampereella ja illaksi takaisin kotiin. Autossa sai istua sen melkein 5 tuntia ja siihen päälle 7 tunnin työt. Kotona olin takaisin n. klo 20.30. Energiaa riitti 12 tunnin työreissun jälkeen ihmeen paljon ja jaksoin vielä 22.oo jälkeen lähteä heittämään juoksuohjelman mukaisen lenkinkin. Hyvä minä! Lenkki oli jo hieman haastavampi: 5min kävellen, 4min juosten ja sitten takaisinpäin sama. Ei taukoa menon ja paluun välissä. Sen voin todeta, että kummasti kunto on noussut :) Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Tänään piti herätä aikaisin aamulla, koska vaimo halusi lähteä Jumbon citymarketin avajaisiin ostamaan halpoja Muumi-mukeja. Rajoitettu erä siis. Noh, eipä se meikäläistä kauheasti napostellut ja vielä vähemmän siinä vaiheessa kun kassajonossa oli seissyt jo TUNNIN! No okei, sain Moccamasterin (tuo mustan kullan ja kahvinjuojan nuoruudenlähde) 49,90€! Kyllä oli hinta kohdallaan kun normihinta on 178€. Tänään on vapaapäivä juoksusta, joten ilta on mennyt rennosti ja motivaatiota kerätessä. Kyllä se kieltämättä harmitti kun tuon aamuisen lukeman näki vaa'assa. Mutta eikai tässä muuta tällä erää.

Keep on rockin'!

Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=cGvF6bKurjs

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti