sunnuntai 6. marraskuuta 2011

... mähän juoksen!

Kapteenin lokikirja sunnuntai 6.11.2011
Aamupaino: 134,7 kg (-2,4 kg)
----------------------------------------------------------------------
Niin se on eka viikko karppausta takana ja miellyttävä tuloskin painon pudotuksen suhteen. Eilen sorruin syömään pizzaa mikä toi 300g takapakkia tälle viikolle mutta tuo -2,4 kg on silti hieno tulos.

Perjantain lenkki meni mukavasti: Kävele 5min, juokse 2-3min, pidä lyhyt tauko, kävele kotiin. Juoksussakin valitsin tuon 3min ja hyvin jaksoi! Täytyy olla ylpeä itsestä, että viitsin edes lähteä. "Aiemmassa elämässä" en olis edes tätä viikkoa jaksanut panostaa, mutta nyt tuntuu kyllä hyvältä.

Lauantaina oli vapaapäivä lenkkeilystä, mutta käveltyä tuli kohtuullisesti kun kiersi Helsingin messukeskuksessa Digi-, Ski-, Board-. Lätkä&Säbä- ja HifiExpot. Silloin sorruin sen pizzankin syömään ja se tosiaan näkyi tämän aamun vaakalukemassa.

Tänään kävin sitten ostamassa ihan juoksukengät! Oli hyvät alennukset joten viitsi opiskelijakin panostaa.
 Kävin jo sisäänajamassakin nuo kengät ja kyllähän lenkki mukavasti kulki.

Nyt vaan kohti uutta viikkoa ja uusia haasteita! Ja tietty saisihan sitä uusi pienempi painokin olla taas viikon päästä.
Näihin tunnelmiin

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti