torstai 3. marraskuuta 2011

... mikä meininki!

Kapteenin lokikirja torstai 3.11.2011
Aamupaino: 135,2 kg (-1,9 kg)
----------------------------------------------------------------------
Niin on kuukausi vaihtunut ja paino tippunut lisää. Kyllä on hieno fiilis! Nälkä ei vaivaa, kun syö hyvin ja olo on mitä mainioin. Asetin itselleni melko kovan tavoitteen: jouluun mennessä jos saisi 10 kg pudotettua! Saas nähdä kuinka äijän käy.

Kävin jälleen heittämässä lenkin tuon juoksuohjelman mukaisesti. Olin vissiin niin innoissani, että unohdin pitää suunnitelman mukaisen tauon meno- ja paluumatkojen välillä. Noh, pikkujuttuja, hyvin jaksoi silti =)

Tänään on menty perinteisellä aamupalalla, pekonia ja munia. Lounaaksi fetasalaattia majoneesilla ja pari possun lehtipihviä. Päivälliseksi parsakaaligratiinia ja paistettua lohta. Aijai kun karppisapuska on hyvää! Kuola suupielessä odottelen jo huomista aamupalaa.

Lyhyestä virsi kaunis, eli ei tässä taas kummempia. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Päivän biisi (tänään lenkkibiisinäkin toiminut): http://www.youtube.com/watch?v=CgiXVlW-ICE

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti