sunnuntai 30. lokakuuta 2011

...mikä pallo!

Kapteenin lokikirja sunnuntai 30.10.2011
Aamupaino: 137,1 kg
----------------------------------------------------------------------
Tyyntä myrskyn edellä? Taitaa olla juuri päinvastoin tällä hetkellä vaikkakin olo on tyyni vielä uuden elämäntavan alkumetreillä.

Ajattelin alkaa kirjoittamaan blogia omasta VHH- / karppausmatkastani. Aion kertoilla kuulumisia, kirjailla vähän syömisiäni ja tietenkin kertoa josjakun sitä painoakin alkaa tippumaan. En lupaa kirjoittaa päivittäin, enkä edes välttämättä jokatoinen päivä, eli kirjoittelen tasaisen epätasaisesti :)

Lähtöpaino on siis tuo tämän aamun 137,1 kg. Se heilauttaa BMI:ni korkeuksiin. Melko tarkalleen 38. Karua luettavaa. Otsikon mukaisesti melkoinen pallo tuossa edessä möllöttää.

Tänään on tullut syötyä pekonia ja munia aamupalaksi, kermakahvilla alas huuhdeltuna. Muut ateriat ovat koostuneet broilerista ja salaatista (tomaatti, kurkku, juusto ja jäävuorisalaatti). Vettä menee melko tasaisesti mutta varmaan pitäisi enemmänkin juoda.

Nyt kuitenkin siirryn television ääreen nauttimaan sunnuntai-illan viihteestä. Ei makeaa mahan täydeltä, niinkun ei karpatessa saakkaan ;)

Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=VinY15Cystc

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti